Historien bag Salgsbooster.dk


Alle ved, at når gamle venner mødes, så falder snakken altid på det, man nu har gjort sammen tidligere.

Dette var også tilfældet, da ideen til salgsbooster.dk opstod. Lars Thomasen og Claus Warming mødte

hinanden igen efter mange år, hvor de havde fulgt egne karrierer, og faldt i snak om, hvordan det gik,

og især om ’’ kan du huske dengang …?’’


Den ene historie tog den anden, indtil sætningen: ''man skulle starte noget nyt i den retning'' dukkede

op i samtalen. Den retning var indenfor salg og afsætning, som de begge altid havde beskæftiget sig

med på forskellige niveauer og brancher.


De to havde begge erfaret, at der er mange virksomheder, som ikke kommer ud over stepperne med

deres ellers stærke brands og produkter; enten fordi de ikke formår det, eller fordi det inderst inde ikke

rigtigt interesserer dem at sælge.


Hurtigt blev Lars og Claus enige om at, der bare i lokalområdet findes en del virksomheder, hvor fokus overvejende ligger på produkterne – ikke på salg / afsætning. De fleste af disse virksomheder ved godt, at noget skal gøres, og mange gør også noget. Men tænk, hvis man kunne booste dette salg til en ny dimension?


Ideen bag salgsbooster.dk var født.


Lars og Claus havde talt sig varme og konkret handling var næste skridt. De bookede et mødelokale og efter 2 1/2 time var en plan på skinner. Der var besluttet et navn, Salgsbooster.dk, der var købt domæner, lavet aftaler med potentielle samarbejdspartnere og en opstarts dato var fastlagt til 2 måneder senere. Selv samme aften var hjemmesiden ’’public’’, og det virkelige iværksætterarbejde kunne begyndte.


Den 16. august 2021 fik Salgsbooster.dk sin første aftale i hus og ansatte sin første medarbejder, som startede 14 dage senere.


Rejsen var begyndt og den fortsætter ufortrødent!


Efter en hektisk opstart det første år flere kunder indenfor mødebooking, service opkald, salg mm, har vi nu lagt strategien om og arbejder udelukket med salg af produkter for virksomheder (BOOST DIT SALG) eller totalt at overtage salg af et eller flere produkter. Det er sket i lyset af corona og udfordringen med at finde kvalificeret medarbejdere, til især booking fasen.


Vi er helt klar over at den nye retning tager tid, men er allerede nu godt igang med den første store opgave (ERGOZ) og har flere forhandlinger i gang med nye potentielle produkter, SÅ HOLD ØJE MED HJEMMESIDEN I DEN NÆSTE TID - det bliver spændende at fortsætte rejsen.